Hulurkan Sumbangan

Friday, October 2, 2009

Kami Tidak Akan Maafkan Ahmad Said...

Coat of arms of TerengganuImage via Wikipedia

Kami Tidak Akan Maafkan Ahmad Said...

BesutLonih menerima satu email daripada seorang pembaca yang menggunakan nama antiahmadsaid yang katanya mewakili rakyat Terengganu yang merasa tertindas semenjak Ahmad Said menjadi Menteri Besar Terengganu.

Kandungan Email itu disiarkan seperti mana di bawah:

KAMI TIDAK AKAN MAAFKAN AHMAD SAID

Saudara penulis,

Terlebih dahulu saya mengucapkan terima kasih kerana memberi peluang kepada saya untuk bersuara dan saya amat berharap email saya ini disiarkan di BesutLonih.com kerana saya merasakan ianya satu tempat yang sesuai untuk saya bersuara.

2. Sebenarnya suara saya ini mewakili beberapa rakyat Terengganu yang merasa tertindas semenjak Ahmad Said dilantik menjadi Menteri Besar Terengganu. Kami semua sebenarnya berada di kawasan DUN yang dianak tirikan oleh Ahmad Said, jadi kami merasakan ia tidak adil bagi kami.

3. Tujuan kami menyiarkan email ini adalah untuk mendesak agar Ahmad Said melepaskan jawatan Menteri Besar kerana beliau gagal berlaku ke adil kepada rakyat Terengganu, jika Ahmad Said ingin membalas dendam kenapa kami rakyat menjadi sasaran, berhentilah kami tidak mahu menerima alasan lagi, Ahmad Said hanya layak balik kampung tanam jagung dan tak layak jadi Menteri Besar.

4. Kami juga mendesak agar Datuk Seri Najib Tun Razak melucutkan jawatan Datuk Ahmad Said dengan seberapa segera, kami juga berharap ADUN di Dewan Undangan Negeri Terengganu mengusulkan undi tidak percaya terhadap Ahmad Said.

Kami juga sudah tidak lagi boleh menerima permohonan maaf Ahmad Said kerana sudah terlambat, kami tidak akan maafkan Ahmad Said selagi Ahmad Said adalah Menteri Besar Terengganu.
Reblog this post [with Zemanta]

No comments: