Hulurkan Sumbangan

Thursday, December 24, 2009

Anda Wira Kami - Rakyat Terengganu


Segmen Suara Rakyat di BesutLonih.com kali ini memetik satu email yang dihantarkan kepada kami. Email ini kami siarkan kembali mudah-mudahan maksud pengirim email akan berhasil demi mengembalikan semula hak dan aspirasi rakyat.

Email Tersebut sepertimana di bawah:

Pengendali
Segmen Suara Rakyat
Besut Lonih.com

Tuan Pengendali,

Mohon Disiarkan Email Ini Dalam Segmen Suara Rakyat

Merujuk kepada perkara di atas saya selaku rakyat Terengganu ingin mengucapkan terima kasih kepada wira-wira kami seperti YB Din Adam (DUN Bukit Besi) dan Alias Abdullah (DUN Alur Limbat) kerana mereka-mereka inilah wira-wira kami.

Sudah lama kami menunggu-nunggu detik-detik di mana ada ADUN yang akan mempersoalkan ketelusan dan kewibawaan Kerajaan Pimpinan Ahmad Said. Kami sebenarnya sudah lama terseksa dengan Kerajaan Pimpinan Ahmad Said ini.

Syukurlah ada wira-wira kami yang berani membawanya ke Sidang DUN. Kami hargai jasa-jasa yang diberikan mereka. Kami juga akan mendoakan agar mereka terus berusaha menjadi 'juara rakyat' dan bukanya 'juara gangster'.

Kami juga memohon agar wira-wira kami akan terus berusaha tanpa takut agar Rejim Ahmad Said akan menerima balasan yang setimpal termasuklah Yang Dipertua DUN kerana beliau lah yang merancang segala-galanya termasuklah menjatuhkan Menteri Besar terdahulu.


Pautan Berita Berkaitan:
AgendaDaily



Reblog this post [with Zemanta]

1 comment:

are-faya faya said...

Assalamualaikum,just mahu inform,BESUT menang lagi kategori PMR terbaik di terengganu...memang hebat BESUT lo nih..memang btullah BESUT bumi ULUL-ALBAB seperti mana yang di ilhamkan oleh IDRIS JUSOH...habislah mu ahmad said..mu bagi e-book percuma,budak2 tengok cerita bukan2 di internet..tanggung doso mu.......

Biarlah,janji BESUT terus MAJU...

SEkolah IMTIAZ yang diilhamkan IDRIS JUSOH paling cemerlang di terengganu dan MALAYSIA..ramai dapat 9A termasuk bahasa ARAB...dan SEKOLAH AGAMA tERBAIk MALAYSIA untuk PMR 2009!!

Sekolah Menengah Agama Terbaik(PMR 2009) :

1. SM Imtiaz, Besut
2. SM Imtiaz, Kuala Berang
3. Sekolah Agama Menengah Bestari Subang Jaya
4. Sekolah Menengah Agama Persekutuan Kajang
5. Sekolah Menengah Agama Persekutuan Labu


saya harap tuan punye BLOG jangan lupe POST pasal benda ini yerk...x pe,kite ditindas melalui POLITIK kotor ahmad SAID,tapi PELAJARAN tidak boleh DITINDAS!!...ALLAHUAKBAR