Hulurkan Sumbangan

Saturday, April 25, 2009

Tahniah Datuk Seri Hishamuddin....







Kelmarin Jumaat, 24 April 2009, Presiden UMNO yang juga Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Najib Tun Razak mengumumkan perubahan di dalam Badan-Badan Perhubungan UMNO negeri di seluruh Malaysia.

Badan Perhubungan UMNO negeri Terengganu juga dirombak menyaksikan Naib Presiden UMNO Datuk Seri Hishamuddin Tun Hussein dilantik menerajui Badan Perhubungan UMNO Negeri Terengganu Yang Baru.

Perlantikkan ini sekaligus mengenepikan Datuk Ahmad Said yang sebelum ini mempengerusikan Badan Perhubungan UMNO negeri Terengganu, penulis percaya Perlantikan ini dapat meredakan pertikaian dua blok terbesar di Terengganu iaitu Blog Terengganu Utara dan Blok Terengganu Selatan.

Penulis percaya, ahli-ahli UMNO di seluruh Terengganu akan memberi kepercayaan sepenuhnya kepada Pengerusi Badan Perhubungan UMNO yang baru ini, di dalam memulihkan keyakinan ahli-ahli UMNO dan membuat persediaan secukupnya untuk menghadapi Pilihan Raya yang bakal menjelang.

Penulis berharap selepas ini tidak lagi insiden-insiden yang melibatkan UMNO Terengganu berlaku, sebaliknya usaha-usaha memperkasa UMNO Terengganu perlu diperhebat untuk memastikan kejayaan 2004 berulang kembali.
Reblog this post [with Zemanta]

No comments: