Hulurkan Sumbangan

Tuesday, August 19, 2008

Apabila Gus Dur, Joseph Estrada, Corazon Aquino Merahmati Anwar!


























Gambar-gambar diatas adalah gambar yang mana orang yang di dakwa Anwar Ibrahim menerusi Barisan Anwar Bin Ibrahimnya (B.A.B.I) yang menjadi landasan perjuangan beliau yang dikatakan merahmati perjuangan Anwar Ibrahim seorang pengkhianat bangsa yang terus mendapat tempat di hati rakyat Malaysia terutamanya penyokong Pakatan Pembohong Rakyat. Pendek kata mereka tetap setia bersama Anwar walaupun apa sahaja yang Anwar lakukan termasuklah mereka terpaksa menjadi hamba di bumi sendiri apabila 'Anjing Kurap' Lim Kit Siang ini akan mendapat kuasa.

Lim Kit Siang melalui 'anjing kurapnya' yang sanggup memakan tahi tuanya demi mendapatkan kuasa dan merealasikan impianya peribadinya untuk menjadi Perdana Menteri. Tak usah ditanya kenapa penulis mengelarkan beliau 'Anjing Kurap' beliau sememangnya layak digelar sedemikian rupa lagipun Tuan Guru Nik Aziz pun pun berkata 'tidak apa' jadi apa salahnya penulis mengelarkan beliau anjing kurap. Pengkhianat Bangsa memang layak mendapat gelaran seperti berikut kalau ikutkan hati penulis nak saje panggil Anwar ni "Babi Panggang, yang menjadi makanan kepada Lim Kit Siang yang sepatutnya dihapuskan di muka bumi Malaysia ini" Golongan-golongan merekalah yang mencemari bumi Malaysia dengan najis binatang haram tersebut. Sedangkan negeri asal mereka sendiri tiada perusahaan seumpamanya seperti di Malaysia.

Berbalik kepada orang-orang yang dikatakan 'merahmati' perjuangan Anwar Ibrahim. Kita mulakan dengan Gus Dur, beliau adalah antara pemimpin yang dikatakan beriman, berwibawa dan bermacam-macam lagi sewaktu sebelum beliau menjadi Presiden Indonesia. Sebaik sahaja beliau menjadi Presiden Indonesia bermacam-macam benda yang kurang enak didengar.

Penyelewengan Gus Dur, skandal seks Gus Dur dan bermacam-macam lagi. Kalau inilah orang yang menjadi rujukan Anwar, wah bak kata orang indonesia 'bisa hancur malaysia pak' nanti undang-undang pun dia ubah agar kebebasan orang di Malaysia sebebas-bebasnya termasuklah membenarkan hubungan seks luar tabii, sudah tentu berita ini akan mengembirakan PLU Malaysia yang sememangnya menyokong Anwar Ibrahim.

Kita Lihat Pula Joseph Estrada, banyak penyelewengan yang beliau buat semasa berkuasa sebagai Presiden Filipina dahulu, bermacam-macam penyelewengan dibuat sehingga menyebabkan ekonomi filipina lumpuh, orang inilah dijadikan ikon perjuangan seekor anjing kurap bernama 'Anwar Ibrahim' yang memakan tahi Lim Kit Siang. Jadi fikir-fikirkanlah.

No comments: