Hulurkan Sumbangan

Thursday, May 21, 2009

Ahmad Said Punca Konsert Search Ditunda?






Celcom (M) Berhad telah membuat pengumuman bahawa Konsert Search Di Awan Biru yang dijadualkan berlangsung pada 22 Mei 2009 ini di Stadium Sultan Ismail Nasiruddin Shah, Kuala Terengganu akan ditunda kepada 29 Mei 2009 atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan. Namun, tempat masih kekal di Stadium Sultan Ismail Nasiruddin Shah lagi.

Para pelanggan Celcom telah diberitahu oleh Celcom pelalui Khidmat Mesej Pesanan Ringkas (SMS), namun bukan pelanggan Celcom ada yang masih tidak mengetahuinya memandangkan buat masa ini Celcom hanya memberi pemberitahuan kepada pelanggan-pelangganya sahaja.

Persoalanya kenapa Konsert Search Di Awan Biru ini ditunda? Ada cakap-cakap dari sumber-sumber yang boleh dipercayai mengatakan bahawa ianya berpunca daripada Menteri Besar Terengganu iaitu Datuk Ahmad Said.

Menurut sumber itu lagi, Konsert itu sengaja ditunda oleh Ahmad Said memandangakan Amy Search ketua kumpulan tersebut merupakan Ahli PAS dan tindakan itu adalah salah satu cara untuk Ahmad Said "Mensabotaj" kumpulan tersebut. Namun setakat ini belum dapat disahkan lagi kebenaran cakap-cakap ini. Kita tunggu dan lihat sahaja.
Reblog this post [with Zemanta]

No comments: