Hulurkan Sumbangan

Friday, May 22, 2009

TEKA TEKI KEDUDUKAN MB TERENGGANU AKAN TERJAWAB

Coat of arms of TerengganuImage via Wikipedia







Pagi tadi kebetulan penulis ada sedikit masa terluang jadi penulis pun pergi ke kedai surat khabar untuk membeli surat khabar. Hari ini Sinar Harian Edisi Terengganu menjadikan "Teka-teki Kedudukan MB Terengganu Akan Terjawab" sebagai tajuk utama akhbar itu. Tajuknya membuatkan penulis tertarik untuk membelinya.

Kedudukan MB Terengganu akan ditentukan tak berapa lama lagi itulah antara kandungan artikel tersebut. Ahmad Said dan Idris Jusoh turut hadir bersama dalam satu majlis menyelesaikan perpecahan UMNO Terengganu.

Penulis berharap pihak pucuk pimpinan UMNO dapat membuat keputusan yang sewajarnya bagi menyatukan semula UMNO Terengganu yang kini sudah berpecah demi kesinambungan pemerintahan Barisan Nasional di Terengganu.

Pada pandangan penulis adalah lebih elok Ahmad Said dilucutkan dari jawatan Menteri Besar dan digantikan dengan individu lain yang lebih layak kerana punca perpecahan ini adalah Ahmad Said seperti mana dalam sebiji mangga ada bahagian buruknya, jadi kita hendaklah buang bahagian buruknya dan dapatlah kita makan buah mangga tersebut.
Reblog this post [with Zemanta]

No comments: