Hulurkan Sumbangan

Monday, June 23, 2008

Debaran Isnin 23 Jun 2008 Tamat, Debaran 14 Hari Bermula





Debaran Isnin 23 Jun 2008 penulis kira sudah tamat kerana setakat ini belum ada lagi usul tidak percaya yang dikemukakan ke atas Perdana Menteri Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi. Walaupun sidang Parlimen masih berbaki beberapa jam, namun penulis kira tiada usul tidak percaya akan diusulkan hari ini.

Namun tidak semestinya isu usul tidak percaya terhadap Perdana Menteri akan menemui titik penamatan pada hari ini kerana usul tidak percaya itu mungkin akan diusulkan juga pada 14 hari yang akan datang. Selepas debaran Isnin 23 Jun 2008 sudah pastinya kita menanti debaran 14 hari yang bakal mendatang daripada sekarang.

Namun tidak semestinya akan ada usul tidak percaya pada 14 hari akan datang tetapi penulis tidak menafikan kebarangkalian itu ada dan tidak semestinya usul tidak percaya tidak diusulkan dalam 14 hari yang bakal mendatang.

Namun penulis berharap agar semua akan menanti dengan penuh sabar 14 hari yang bakal mendatang itu, kalau untung batu tenggelam, untung sabut timbul, semoga 14 hari yang bakal mendatang tidak akan memberikan 'kejutan' kepada kita semua.

No comments: