Hulurkan Sumbangan

Friday, June 5, 2009

Cukuplah Sekali Ahmad Said....






Blog BESUTLONIH.com menerima satu email daripada pembaca blog ini yang bertajuk:

CUKUPLAH SEKALI AHMAD SAID

Saudara Penulis,

Terlebih dahulu saya ingin memohon pihak saudara menyiarkan email kiriman saya di blog BESUTLONIH.com untuk menjadi rujukan rakyat Terengganu dan Ahmad Said sendiri saya berharap mereka yang terlibat mengambil pusing email ini.

Banyak perkara yang saya tak setuju dengan Menteri Besar Terengganu sekarang iaitu Datuk Ahmad Said dan saya senaraikan sepertimana di bawah ini:

  1. Pembelian Mercedes E230
  2. Memulaukan JKKK tertentu contohnya di daerah Besut dengan enggan memberi bantuan yang sewajarnya kepada JKKK tersebut.
  3. Tiada apa yang boleh dibanggakan sepanjang Ahmad Said mengambil alih tampuk pemerintahan Terengganu.
  4. Tiada lagi konsep pembangunan menyeluruh, apa yang berlaku hanya projek pembangunan banyak tertumpu di kemaman.
  5. Ahmad Said memang tidak layak menjadi Menteri Besar Terengganu.

Saya berharap Ahmad Said dapat menerima pandangan saya mengenai beliau dengan hati yang terbuka, jangan pula upah orang untuk memukul saya kerana pandangan yang saya bagi ini, saya tahu Ahmad Said memang orang Gedebe.
Reblog this post [with Zemanta]

No comments: